Čerpadlo Suntec AL 95 C 9414 2P 0500
Čerpadlo Suntec AL 95 C 9414 2P 0500
Model | Druh paliva | Tlak čerpadla | Průměr čepu | Způsob instalace |
---|---|---|---|---|
AL 95 C 9414 2P 0500 |
nafta |
8 - 15 bar | ∅ 54 мм |
pro jednotrubkový nebo dvoutrubkový system |
VYSVĚTLIVKY K OZNAČENI ČERPADEL
R - čerpadlo pracuje ve směru hodinovych ručiček
L - čerpadlo pracuje proti směru hodinovych ručiček
P - pro dvoutrubkovy system
V - čerpadlo je přizpůsobene pro použiti biopaliv
Čerpadla řady Suntec AL je model s elektromagnetickýmovládáním ventilů tlaku s funkcí aretace. Čerpadla této řady jsou instaloványjak v domácích hořákach pro vytápění soukromých bytových tak i nebytovýchprostor. Instalované téměř na všechny modely hořáků, výrobci, jako je BALTUR,ELCO, Lamborghini a další.
Elektromagnetickýventil čerpadla AL - "normálně uzavřeného" typu, který se nachází napřivodu ke trysce. Toto řešení zajišťuje velmirychlou odezvu a spínaní může být zvoleno v závislosti na provozní sekvencehořáku a je nezávislý na rychlosti hřídele motoru.
Když elektromagnetický ventil není aktivován, jsou ventily uzavřeny avšechno palivo pod tlakem prochází regulátorem k sacímu potrubí nebo vratnéhopotrubí (jedno-nebo-dvou-trubkový systém, v uvedeném pořadí). Poté, co jeaktivován solenoid, palivo proudí do trubek opatřených tryskami při tlakunastaveným regulačním ventilem .
Principfungovaní ventilu je následující: když je ventil není aktivován (uzavřeno), palivose vrací zpět (v jedno trubním systému zpět do sání, u dvou trubním systému - je vypouštěna do nádrže). Když je aktivovánsolenoid, palivo proudí do trubky opatřené tryskami pod tlakem který jenastaven regulačním ventilem na straně čerpadla.
ČerpadlaSuntec řady AL jsou určeny především pro čerpání nafty. Také tam jsou modely,které pracují na bionaftu a petroleje. Mají v názvu písmene V a K, líši se tímže májí jiný těsnící materiál.
Specifikace :
Typ čerpané kapaliny |
Nafta |
Řada čerpadla |
AL : regulace tlaku a blokování elektromagnetickým ventilem s uzavřením přívodu paliva na trysku |
Výkon při tlaku 11 MPa a o viskozitě 5 cSt |
128 l / h |
Rozsah tlaku na trysku |
8-15 bar |
Motoda montáže |
Objímka ∅ 54 mm |
Sací a vratné potrubí |
¼ palce - 6,35mm |
Typ Modelu |
1 rychlostní s elektromagnetickým ventilem |
Směr otáčení hřidele |
C: otáčení proti směru hodinových ručiček / tryska na levé straně |
Instalace ucpávky bypass |
P: ucpávka by-pass nainstalována na vratném portu pro systém dvou-trubkového systemu |
Konstrukce hřidele |
Jedna ploška |
Výstup na trysku |
⅛ palce - 3175 mm |
Výstup na manometr |
⅛ palce - 3175 mm |
Výstup na podtlakový manometr |
⅛ palce - 3175 mm |
Funkce ventilu |
Regulace tlaku na trysku |
Sítko - otevřena plocha |
Otevřena plocha: 20 cm2 |
Sítko - velikost otvoru |
150 um |
Průměr osy hřidele (Val) |
8 mm |
Zátka bypass |
Nainstalovat zátku vložením do vratného portu pro systém dvou-trubkové a odstranit imbusovým klíčem 4 mm pro systém jedno potrubního systemu |
Tovární nastavení tlaku |
12 bar |
Provozní viskozita |
2 až 12 mm2 / s (cSt) |
Teplota paliva |
Od 0 ° C do +60 ° C max. v čerpadle |
Maximální tlak magnetického ventilu |
25 bar |
Vstupní tlak |
2 bary max. |
Výstupní tlak |
2 bary max. |
Sací výška |
Max. 0,45 bar vakuum, aby se zabránilo odloučení vzduchu od paliva |
Jmenovité otáčky |
2850 ot / min |
Maximální otáčky |
3600 ot / min |
Točivý moment |
0,20 Nm |
Napětí elektromagnetického ventilu |
220-240 nebo 110-120 nebo 24 |
Spotřeba elektromagnetického ventilu |
9 W |
IP třída kryt |
54 |
Hmotnost |
1,3 kg |
Technická specifikace a popis produktu je převzat od výrobce nebo od dovozce do ČR. Za případné chyby neneseme odpovědnost.
Pro bližší informace čí nezávaznou poptávku nas neváhejte kontaktovat na tel. 607 607 077 nebo napsat na info@serviscentrum.cz