Čerpadlo Suntec ALE V 35 C 9317 6P 0700
Čerpadlo Suntec ALE V 35 C 9317 6P 0700 se vyrábí ve francouzské provincii Longvic má elektromagnetický ventil s integrovaným zpětným ventilem, který blokuje přívod paliva na trysku
Čerpadla této řady jsou instalované v domácích hořácích pro vytápění soukromých bytových a nebytových prostor. Instalované téměř na všech modelech hořáků výrobců jako je BALTUR, ELCO, Lamborghini a další.
Elektromagnetický ventil čerpadla ALE - "normálně uzavřeného" typu, který se nachází na přívodu k trysce. Toto řešení zajišťuje velmi rychlou odezvu a spínaní může být zvoleno v závislosti na provozní sekvence hořáku a je nezávislý na rychlosti hřídele motoru.
Když elektromagnetický ventil není aktivován, jsou ventily uzavřeny a všechno palivo pod tlakem prochází regulátorem k sacímu potrubí nebo vratného potrubí (jedno-nebo-dvou-trubkový systém, v uvedeném pořadí). Poté, co je aktivován solenoid, palivo proudí do trubek opatřených tryskami při tlaku nastaveným regulačním ventilem .
Princip fungovaní ventilu je následující: když je ventil není aktivován (uzavřeno), palivo se vrací zpět (v jedno trubním systému zpět do sání, u dvou trubním systému - je vypouštěna do nádrže). Když je aktivován solenoid, palivo proudí do trubky opatřené tryskami pod tlakem který je nastaven regulačním ventilem na straně čerpadla.
Čerpadla ALE májí stejné specifikace jako u řady čerpadel AL. Čerpadlo mohou vyvíjet tlak na trysku v rozmezí od 8 do 15 bar. Tovární nastavení tlaku pro velikosti 35-65 jsou nastaveny na zhruba 9 bar; pro velikosti 75 až 95 jsou nastaveny na 12 bar. Provozní viskozita paliva od 1 do 12 cSt, v závislosti na modelu. Maximální teplota paliva v čerpadle - 60 ° C.
Specifikace :
Typ čerpané kapaliny |
Bionafta, nafta |
Řada čerpadla |
ALE: elektromagnetický ventil s integrovaným zpětným ventilem, který blokuje přívod paliva na trysku |
Výkon při tlaku 11 MPa a o viskozitě 5 cSt |
40 l / h |
Rozsah tlaku na trysku |
8-15 bar |
Motoda montáže |
Objímka ∅ 32 mm |
Sací a vratné potrubí |
¼ palce - 6,35mm |
Typ Modelu |
1 rychlostní s elektromagnetickým ventilem |
Směr otáčení hřidele |
C: otáčení proti směru hodinových ručiček / tryska na levé straně |
Instalace ucpávky bypass |
P: ucpávka by-pass nainstalována na vratném portu pro systém dvou-trubkového systemu |
Konstrukce hřidele |
Jedna ploška |
Výstup na trysku |
⅛ palce - 3175 mm |
Výstup na manometr |
⅛ palce - 3175 mm |
Výstup na podtlakový manometr |
⅛ palce - 3175 mm |
Funkce ventilu |
Regulace tlaku na trysku |
Sítko - otevřena plocha |
Otevřena plocha: 6 cm2 |
Sítko - velikost otvoru |
150 um |
Průměr osy hřidele (Val) |
8 mm |
Zátka bypass |
Nainstalovat zátku vložením do vratného portu pro systém dvou-trubkové a odstranit imbusovým klíčem 4 mm pro systém jedno potrubního systemu |
Tovární nastavení tlaku |
9 bar |
Provozní viskozita |
2 až 12 mm2 / s (cSt) |
Teplota paliva |
Od 0 ° C do +60 ° C max. v čerpadle |
Maximální tlak magnetického ventilu |
15 bar |
Vstupní tlak |
2 bary max. |
Výstupní tlak |
2 bary max. |
Sací výška |
Max. 0,45 bar vakuum, aby se zabránilo odloučení vzduchu od paliva |
Jmenovité otáčky |
2850 ot / min |
Maximální otáčky |
3600 ot / min |
Točivý moment |
0,10 Nm |
Napětí elektromagnetického ventilu |
220-240 nebo 110-120 nebo 24 |
Spotřeba elektromagnetického ventilu |
9 W |
IP třída kryt |
41 |
Hmotnost |
1,1 kg |
Technická specifikace a popis produktu je převzat od výrobce nebo od dovozce do ČR. Za případné chyby neneseme odpovědnost.
Pro bližší informace čí nezávaznou poptávku nas neváhejte kontaktovat na tel. 607 607 077 nebo napsat na info@serviscentrum.cz