Otvírací doba: Po. - Pa. 8.00 - 16.00 bez přestávek

SERVISNÍ PODMÍNKY

SERVISNÍ PODMÍNKY

společnosti SERVISCENTRUM PROFI s.r.o. platné od 1.1.2016 pro záruční opravy elektrického ručního nářadí, topidel, vysávačů, myček, diamantové techniky, vibrační techniky značek Bosch, Hitachi, AEG, Milwaukee, Ryobi, Makita, Dewalt, Narex Oklima, Master, ITM, Remko, Wacker, Weber, Abakus, NTC, Atika, Starmix, Biemmedue,….

Bez splnění následujících podmínek nelze zajistit záruční servis. Současně nelze zajistit záruční servis u strojů, které nemají štítek s čitelným výrobním číslem.

Reklamační řád a Reklamační protokol je umístěn a je možno si jej vytisknout      zde

  ZÁRUČNÍ SERVIS:

1. Stroj musí být zaslán do servisu kompletní, např.:
  - u pil vč. řetězu, lišty a kotouče
  - u bateriových strojů vč. nabíječky a baterií
  - u kladiv vč. upínacích hlavic
  - u tlakových myček vč. hadic, pistole a trysky
     apod.

2. Ke stroji musí být přiložen řádně vyplněný záruční list nebo pokladní doklad s výrobním číslem stroje (podle podmínek jednotlivých značek) a stroj musí být opatřen originálním štítkem s výrobním číslem.

3. Ke stroji musí být současně přiložen vyplněný reklamační protokol s popisem závady.


4. Do pěti pracovních dnů od doručení do servisu bude určeno, je-li reklamace uznána jako oprávněná či nikoliv.

5. V případě, že reklamace není uznána, je zákazník seznámen s cenou opravy a dále bude postupováno podle podmínek pozáručního servisu.

6. Záruční oprava je zapsána do záručního listu a záruční doba je prodloužena o dobu trvání záruční opravy.

7. Stroj musí být vyčištěn, v případě znečištěného stroje může být účtováno čištění.


POZÁRUČNÍ SERVIS:

1. Stroj musí být zaslán do servisu kompletní, např.:
  - u pil vč. řetězu, lišty a kotouče
  - u bateriových strojů vč. nabíječky a baterií
  - u kladiv vč. upínacích hlavic
  - u tlakových myček vč. hadic, pistole a trysky
     apod.

2. Pokud je stroj reklamován, vždy bude vyplněn reklamačni protokol, pokud tak nebude učiněno při předání stroje na servis, oprava je považovana za pozaručni s čim zákaznik vyslovně souhlasí a na pozdějši námitky nebude brán zřetel.

3. Bude-li cena opravy do 30% z aktuální ceníkové ceny nového stroje, oprava bude provedena bez předchozího upozornění automaticky. Přesáhne-li cena opravy 30% z aktuální ceníkové ceny nového stroje, zákazník ji musí odsouhlasit a nasledně bude oprava realizována, pokud není v servisním protokolu uvedena jiná konkrétní částka opravy.

4. Při předání stroje na servis vždy je učtovano ZJIŠTĚNÍ ZÁVADY a to v částce 1 000,- Kč (jedentisíc korun českých) včetně DPH) která je splatná vždy při předání stroje na servis.

Po zjištěni závady vždy bude provedeno nacenění rozsahu opravy, a pokud častka přesáhne 30% ceny nového stroje, bude vždy zákazník obeznámen z cenou opravy dopředu.

Při opravě stroje se vždy učtuje materiál , díly a hodinova sazba: 600,- Kč +DPH /hodina práce.

Pokud oprava nebude realizována z důvodu nerentabilnosti nebo nedostupnosti dílu, stroj bude vždy vrácen v rozebranem stavu s čím zákazník výslovně souhlasí.

Při převzeti stroje ze servisu bude vždy zákazníkovi předvedena funkčnost stroje, což i potvrdí podpisem při převzeti stroje z opravy. Ihned při převzeti stroje uhradí hotově cenu opravy. Pokud tak neučiní a stroj odnese bez uhrazení ihned na mistě nebo nepodepsaním protokolu o vyzvednuti stroje z opravy, sjednává se pokuta ve výši 50 000,- Kč (Padesattisíc korun českych) se kterou zákaznik výslovně souhlasí a stvrzuje svým podpisem při předani stroje na servis, a kterou zákaznik uhradi firmě SERVISCENTRUM PROFI s.r.o. na registrovaný učet na finančním uřadě bez předchozi výzvy do 14 dní. Pokud tak nebude učiněno, zákaznik výslovně souhlasí s dalši pokutou z prodleni a to ve výši 50,- Kč (padesat korun českych) za každy započatý den od neuhrazeni vyzvednuteho stroje z opravy.

Pokud je oprava realizovana, zákazník se zavazuje opravu stroje vždy uhradit při převzetí stroje z opravy a to hotově na mistě.

5. K opravenému stroji nebudou vráceny měněné díly, pokud si je zákazník nevyžádá předem v servisním protokolu.

6. Nevyzvedne-li si zákazník do 30 dnů od upozornění opravu, bude účtováno skladné Kč 20,- bez DPH/den.

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi pro úpravu zobrazovaných reklam tak, aby pro vás byly zajímavé.